مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

رشد و توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کشور با کارآفرینی بر مبنای عامل اصلی سرمایه انسانی در اکوسیستم و ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی برتر در فضای انگیزشی رقابتی کارآفرینانه و حمایت از تولید ملی دست یافتنی است. بی شک ثروت کل جامعه حاصل مجموع ثروت اقتصادی و ثروت اجتماعی است.


طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی

مدیریت بهینه زمان

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۰۵ ق.ظ

✅ هشت نکته کلیدی برای مدیریت بهتر زمان 

۱) سامان‌دهی
اطراف خودتون رو خلوت کنید و لیست کارهایی که باید روزانه انجام بدید را بررسی و سامان‌دهی کنید. آشفتگی و تعدد کارها شما رو سردرگم می‌کنه.

 

۲) داشتن برنامه
یک چک‌لیست روزانه تهیه کنید و با انجام هر کار، تیک مربوط به اجرای صحیحش رو بزنید؛ می‌تونید از اپلیکیشن‌های تلفن همراه هم واسه این کار بهره ببرید.

 

۳) اولویت‌بندی امور
مسلماً شما با کارهای مختلفی سر و کار دارید؛ ببینید کدوم‌ها بیشتر در راستای اهداف‌تون هستند، اون‌ها رو در اولویت بگذارید.

 

۴) اثرگرا باشید نه بهره‌گرا 
هیچ مسابقه‌ای در کار نیست! ملاک شما نباید میزان بهره‌وری و خروجی موقتی هر کار باشه؛ چه بسا کارهای مؤثری که نتایج بلندمدتی رو در آینده براتون خواهند داشت.

 

۵) تمرکز

بر یک یا چند کار محدود متمرکز باشید؛ این به معنی تفکر بیش از حد و افراطی نیست. چراکه over thinking نتایج منفی و ناامیدکننده‌ای به همراه دارد.

 

۶) اتمام کار
کاری که مسئولیت انجام آن بر عهده‌ی شماست رو در زمان مقرر تکمیل کنید وگرنه اعتمادبه‌نفس خودتون، اختیار و ترتیب امور کارها رو از دست خواهید داد.

 

۷) پرهیز از به‌تاخیر انداختن
اغلب مردم عادت دارند که کارهای آسان را زودتر انجام بدهند و کارهای مشکل را به تأخیر بیندازند، مواظب باشید در این دام نیافتید! کارها طبق اولویت باید انجام بشن نه طبق سهولت؛ در غیر این صورت یک سری کارهای دست‌نیافتنی در ذهن خود خواهید پروراند.

 

۸) سازمان‌یافته بمانید
استمرار در نظم و سازمان‌یافتگی بسیار حائز اهمیت است؛ اگر وسط کار و به‌مرور زمان دچار سستی شوید مسلماً بازخورد جالب توجهی نخواهید گرفت.

 

🎋 @NpKasb ✨  #کسب_و_کار_نوآوران_پارسی