مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

رشد و توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کشور با کارآفرینی بر مبنای عامل اصلی سرمایه انسانی در اکوسیستم و ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی برتر در فضای انگیزشی رقابتی کارآفرینانه و حمایت از تولید ملی دست یافتنی است. بی شک ثروت کل جامعه حاصل مجموع ثروت اقتصادی و ثروت اجتماعی است.


طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی

شرکت های جذاب مورد علاقه کارجویان

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۲۶ ب.ظ

 10 شرکت جذاب مورد علاقه کارجویان کدامند؟

به گفته شبکه کاریابی "لینکدین"، کارجویان به شرکت "آمازون" بیش از سایر شرکت‌ها رزومه می‌فرستند.

این فهرست بر پایه تجزیه و تحلیل اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر تهیه شده است و طبق آن ۱۰ شرکتی که کاربران بیش از سایر شرکت‌ها خواهان کار در آن‌ها هستند عبارت اند از:

 

1- آمازون :

با وجود کاهش فرصتهای شغلی در دومین شرکت بزرگ استخدام کننده، تقاضا برای کار در شرکت آمازون بیش از سایر شرکت‌ها بوده است. آمازون در حال حاضر ۵۶۶ هزار نفر را در استخدام خود دارد.

 

2- آلفابت :

به گفته لینکدین، این شرکت زیر مجموعه گوگل که اکنون ۸۰۱۱۰ کارمند دارد، سالانه حدود ۱.۱ میلیون رزومه تقاضای همکاری از کارجویان دریافت می کند. کارکنان این شرکت از مزایای منحصر به فردی چون اسپرسوی رایگان و پارکی برای نگهداری سگ هایشان برخوردارند.

 

3- فیس بوک :

این شرکت به دلیل سیاست‌های حمایت از کارکنان نیر مرخصی ۲۰ روزه در صورت از دست دادن اعضای خانواده، محبوبیت زیادی بین کارجویان دارد. فیس بوک در حال حاضر ۲۵۱۰۰ کارمند دارد.

 

4- سیلز فورس :

این شرکت ۳۰ هزار کارمند دارد و تنها در سال گذشته ۳میلیون دلار را برای پر کردن شکاف دستمزد پرداختی بین زنان و مردان اختصاص داد.

 

5- تسلا :

این شرکت با ۳۳هزار کارمند، معمولا سعی می‌کند با سیاست‌هایی چون پیشنهاد سهام شرکت به کارمندان، آنها را نسبت به منافع شرکت متعهدتر و مشتاق‌تر کند.

6- اپل : کمپانی اپل در حال حاضر ۱۲۳هزار کارمند دارد و با سیاست‌هایی مثل مرخصی ۱۸ هفته‌ای با حقوق برای زنانی که زایمان کرده‌اند و هم چنین مرخصی ۶ هفته‌ای با حقوق مردانی که تازه پدر شده‌اند، محبوبیت بالایی بین کارجویان دارد.

 

7- کام کست یونیورسال : این شرکت سال گذشته ۳۶هزار نیروی جدید جذب کرد و تعداد کارکنان خود را به ۱۶۴هزار نفر رساند.

 

8- والت دیزنی :

این شرکت موقعیت‌های شغلی منحصر به فردی چون استراتژیست جنگ ستارگان یا محقق ماشین زمان دارد که برای بسیاری از افراد جالب است. والت دیزنی حدود ۲۰۰هزار کارمند دارد.

 

9- اوراکل :

این شرکت متعهد به ایجاد نسل بعدی آموزش از طریق امکانات آموزشی فوق پیشرفته است و ۱۳۸هزار کارمند دارد.

 

10- نت فلیکس :

شعار این شرکت که ۵۵۰۰ کارمند دارد این است "دیدگاه ما از یک محیط کاری عالی آن نیست که به کارکنان خود برای نهار سوشی بدهد و باشگاه بدن‌سازی پیشرفته داشته باشد، بلکه جایی است که در آن همه اهداف مشترک جاه‌طلبانه‌ای دارند".

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲

نظرات  (۱)

ممنون