مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

رشد و توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کشور با کارآفرینی بر مبنای عامل اصلی سرمایه انسانی در اکوسیستم و ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی برتر در فضای انگیزشی رقابتی کارآفرینانه و حمایت از تولید ملی دست یافتنی است. بی شک ثروت کل جامعه حاصل مجموع ثروت اقتصادی و ثروت اجتماعی است.


طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی

ابزارهای گوگل برای کسب و کار شما

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ب.ظ

در گذشته گوگل تنها به عنوان یک موتور جست و جو شناخته میشد، اما امروزه ابزارهای زیادی را عرضه کرده است که به وبمستران و صاحبان کسب و کار کمک های زیادی می کند. در زیر بعضی از سرویس های گوگل را که  برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ مفید است، معرفی میکنیم.

موتور جست و جوی گوگل (Google Search Engine)

  • بزرگترین و یکی از بی رقیب ترین موتورهای جست و جوی جهان است، که هدف بیشتر کاربران اینترنتی و متخصصان سئو است

گوگل آنالیتیک (Google Analytics)

  • یکی از بهترین ابزارهای گوگل که آمار دقیقی از بازدیدکنندگان و رفتار آنها در وب سایت شما را گزارش می دهد و مورد توجه بسیاری ازوبمسترهاست.

گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools)

  • یکی از پر کاربردترین ابزار وب مستر هاست که به آنها در ثبت سایت مپ(Site Map)، پیدا کردن لینک های شکسته سایت(Broken Links) و رفع کردن آنها، اطلاع از ویروسی شدن سایت، خطا و مشکلات سایت، بررسی پنالتی شدن سایت، بررسی اسپم شدن سایت، بررسی کلمات کلیدی جست و جو شده که توسط آنها به سایت شما دسترسی پیدا کرده اند، بررسی سایت هایی که به وب سایت شما لینک داده اند (Backlinks) و بسیاری امکانات دیگر کمک می کند.

ابزار پیدا کردن کلمه کلیدی – کیورد پلنر (keyword Planner)

  • از این ابزار می توان برای پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی مرتبط با سایت بر اساس منطقه جغرافیایی، زمان جست و جو و تعداد جست و جو ها، استفاده کرد.

گوگل ترند (Google Trend)

  • این ابزار به شما کمک می کند اطلاعات کاملی درباره جست و جوهای انجام شده در یک منطقه جغرافیایی خاص و در یک زمان خاص به دست آورید. مثلا در ماه گذشته در کشور ایران چه عبارت هایی جست و جو شده است.

گوگل ادوردز (Google Adwords)

  • سیستم تبلیغات کلیکی هوشمند گوگل است که تبلیغات متنی را بر اساس جست و جوی کاربر در صفحه نتایج جست و جو نمایش می دهد و بر اساس میزان کلیک های انجام شده از حساب کاربر کسر می کند و تبلیغات هدفمندی را برای سایت ها و کاربران فراهم می کند.

یوتیوب (Youtube)

  • بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدیو با میلیون ها کاربر در سراسر جهان است که توسط گوگل اداره می شود.

گوگل پلاس (Google Plus)

  • شبکه اجتماعی مجازی گوگل برای کاربرانی است که از سیستم جیمیل(Gmail) استفاده می کنند و مطالب اشتراک گذاشته شده در آن، رابطه مستقیمی در سئو و رنکینگ آن دارد.

گوگل مپ (Google Maps)

  • بزرگترین سرویس نقشه آنلاین دنیاست که به راحتی می توانید از آن برای مسیریابی به مکان های مختلف و یا ثبت مکان ها و مسیرهای خود بر روی نقشه استفاده کنید.

مترجم گوگل – گوگل ترنسلیت (Google Translate)

  • یکی از قوی ترین سیتم های ترجمه آنلاین که هم کلمات و هم جملات را به همه زبان های دنیا ترجمه می کند.

سرویس ایمیل گوگل – جیمیل (Gmail)

  • یکی از بزرگترین و پرکاربردترین سیتم های ایمیل دهی دنیا که میلیون ها کاربر دارد و از رابط کاربری بسیار آسان و مفیدی استفاده می کند.

سرویس هنگ اوت (Hangout)

  • سرویس چت آنلاین گوگل است که از طریق آن کاربران جیمیل و گوگل پلاس می توانند به صورت صوتی و متنی با هم در ارتباط باشند.

گوگل درایو (Google Drive)

  • یکی ار بهترین سیستم های ابری دنیاست که به طور رایگان ۱۵ گیگابایت فضا به شما اختصاص می دهد و در هر مکانی باشید می توانید به کمک جیمیل خود به آن دسترسی داشته باشید.