بنیاد امریکایی "دفاع از دموکراسی" با استفاده از رایانه و از طریق ارزیابی "داده های کمی" پیشرفت مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 را بررسی کرده و آینده این مذاکرات را پیش بینی کرده است
بنیاد امریکایی "دفاع از دموکراسی" با استفاده از رایانه و از طریق ارزیابی "داده های کمی" پیشرفت مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 را بررسی کرده و آینده این مذاکرات را پیش بینی کرده است
محصول 3 : سفیران مرز پر گهر (فرصت شناسی و کارآفرینی در حوزه گردشگری)
فیلم سمینار "سفیران مرز پرگهر با رویکرد فرصت شناسی و کارآفرینی در حوزه گردشگری" با سخنرانی دکتر امیر اخلاصی استاد برجسته دانشگاه تهران و جمعی از صاحبان کسب و کارهای گردشگری که در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار گردید بر روی یک DVD آماده تحویل است.
قیمت : مبلغ 10000 تومان
علاقمندان محصولات گروه نوآوران پارسی را از نوار منوی این سایت، کاربرگ محصولات مشاهده نمایند.
همچنان منتظر محصولات آینده ما باشید
ارایه مطلب علمی و یا کاری (پرزنتیشن ها) یک فرصت طلایی برای جلب نظر مخاطبان و تصمیم گیران، روی موضوع مورد درخواست شما است. ارائه پرزنتیشن های در یعض از مواردی خستهکننده و یا آزاردهنده هستند. در این مطلب، ۲۰ قانون ساده را بیان میکنیم که ارائههای شما را حرفه ای و متقاعدکنندهتر خواهد نمود.
قالببندی:
محتوا:
خودتان:
ایجاد کسب و کار نامحدود به وسیله یک ساعت کار در هفته بر روی تجارت دست نیافتنی نیست. راز اینکار در این نهفته است که یک ساعت در هفته بجای موضع انفعالی موضعی فعال داشته باشید.
اگر شما کسب و کارتان را در یک سال اخیر راه اندازی کرده باشید, یکی از اتفاقاتی که برای شما می افتد این است که به طور فوق العاده ای دارای موضع انفعالی شده اید . به این مفهوم که هر روز به سر کارتان می آیید و تحت تاثیر فعالیت های مختلفی که در حوزه کسب و کارتان وجود دارد قرار می گیرید و با این واقعیت مواجه می شوید که زمان مفید زیادی برای فکر کردن در مورد بهبود اجزاء مختلف کسب وکارتان (از مدیریت گرفته تا بازار یابی و فروش) در اختیار ندارید .
بنابر این زمانی که شما سعی دارید که زیر و بم کسب و کارتان را کشف کنید تا شروع به رشد کند , ما زمینه هایی را که باید مورد اصلاح قرار گیرند را برایتان بازگو می کنیم .
بزرگترین مشکل ایجاد یک کسب و کاردر عصر حاضر :
در سال ۱۹۹۱ یک پروژه تحقیقاتی که توسط شرکت ما برای Pacific Bell انجام می شد , نشان داد که مشتریان به طور متوسط در هر روز توسط ۲۰۰۰ پیام بازرگانی احاطه شده اند . در سال ۱۹۹۴ ما مطالعه جدیدی را برای روزنامه تامسون انجام دادیم . مطالعات ما نشان داد که تعداد پیام های ناخواسته بازرگانی به عدد شگفت انگیز ۳۰۰۰ پیام در روز رسیده است و امروزه برخی منابع اظهار می دارند که تعداد این پیام ها به ۳۰۰۰۰ پیام در روز افزایش پیدا کرده است .
با سرمایه تان چه کاری انجام می دهید ؟
قبل از هر چیز لازم است که این نکته مهم یادآوری شود که آشفتگی تجاری هزینه فروش را نسبت به ۱۰ سال قبل ۳ برابر کرده است .البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که ۳ برابرشدن هزینه فروش به مفهوم این نیست که تلاش های ما برای فروش حالا ۳ برابر تاثیر گذارتر شده اند بلکه بر عکس کارایی فروش ها به نصف کاهش یافته است . به این مفهموم که امروزه ما زمانی معادل ۳ برابر صرف می کنیم تا معادل نیمی از نتیجه ۱۰ سال پیش را بگیریم .