مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

رشد و توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کشور با کارآفرینی بر مبنای عامل اصلی سرمایه انسانی در اکوسیستم و ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی برتر در فضای انگیزشی رقابتی کارآفرینانه و حمایت از تولید ملی دست یافتنی است. بی شک ثروت کل جامعه حاصل مجموع ثروت اقتصادی و ثروت اجتماعی است.


طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰ارديبهشت

بنیاد امریکایی "دفاع از دموکراسی" با استفاده از رایانه و از طریق ارزیابی "داده های کمی" پیشرفت مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 را بررسی کرده و آینده این مذاکرات را پیش بینی کرده است

ارزیابی جدید انجام شده بنیاد امریکایی "دفاع از دموکراسی" که با استفاده از رایانه و از طریق ارزیابی "داده های کمی" انجام شده نشان می دهند که امریکا از موضع ضعف در مذاکرات هسته ای اخیر با ایران وارد تعامل شده است و در مجموع روند مذاکرات مثبت و همراه با پیشرفت بوده است.
 
بنیاد "دفاع از دموکراسی" با انتشار گزارشی در این باره افزوده است:"ارزیابی اخیر انجام شده توسط بنیاد دفاع از دموکراسی به همراه نهاد ارزیابی مالی اقتصاد جهانی "روبینی" نشان می دهد که چشم انداز مثبتی در مقابل ایران قرار دارد. نتایج این ارزیابی با استفاده از بررسی نتایج الگوریتم ها بدست آمده است و اخیرا در گزارشی به قلم "مارک دوبوویتز" و "پائول دومژان" به این موضوع اشاره شده است."
۲۸ارديبهشت

محصول 3 : سفیران مرز پر گهر (فرصت شناسی و کارآفرینی در حوزه گردشگری)

فیلم سمینار "سفیران مرز پرگهر با رویکرد فرصت شناسی و کارآفرینی در حوزه گردشگری" با سخنرانی دکتر امیر اخلاصی استاد برجسته دانشگاه تهران و جمعی از صاحبان کسب و کارهای گردشگری که در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار گردید بر روی یک DVD آماده تحویل است.

قیمت : مبلغ 10000 تومان 

 

علاقمندان محصولات گروه نوآوران پارسی را  از نوار منوی این سایت، کاربرگ محصولات مشاهده نمایند.

 

همچنان منتظر محصولات آینده ما باشید

۲۶ارديبهشت

ارایه مطلب علمی و یا کاری (پرزنتیشن ها) یک فرصت طلایی برای جلب نظر مخاطبان و تصمیم گیران، روی موضوع مورد درخواست شما است. ارائه پرزنتیشن های در یعض از مواردی خسته‌کننده و یا آزاردهنده هستند. در این مطلب، ۲۰ قانون ساده را بیان می‌کنیم که ارائه‌های شما را حرفه ای و متقاعدکننده‌تر خواهد نمود.


قالب‌بندی:

  1. ارائه‌ها را بر اساس شناخت کامل در مورد مخاطبان آماده کنید.
  2. یک بک‌گراند ساده انتخاب کنید.
  3. فونت سسخنرانیاده‌ای انتخاب کنید که به‌راحتی قابل‌خواندن باشد.
  4. اسلاید اولتان را بر اساس مخاطبان و برنامه‌ای که در آن هستید، درست کنید.
  5. از فونت‌های رنگی و درشت، فقط برای متفاوت کردن مطالب مهم استفاده کنید.
  6. از گرافیک ساده‌ای استفاده کنید که موارد مهم را متفاوت کند.
  7. نوشته‌هایتان را در هر اسلاید طوری محدود کنید که در ۳۰ ثانیه یا کمتر بتوان آن‌ها را خواند.
  8. مطمئن شوید که می‌توان از انتهای سالن همه نوشته‌های اسلایدها را خواند.
  9. از حروف کج (ایتالیک) و زیرخط دار استفاده نکنید.

 

محتوا:

  1. با یک عبارت تصویری آغازین، جلب‌توجه کنید.
  2. به‌جای سخنرانی، از کلمات برای متقاعد کردن مخاطبانتان استفاده کنید.
  3. تمامی اظهاراتتان را با شواهد کاربردی و سخت حمایت و اثبات کنید.
  4. همه اصطلاحات تخصصی و فنی را از اسلایدهایتان حذف کنید.
  5. فقط از داستان‌ها و مثال‌های واقعی و شفاف استفاده کنید.

 

خودتان:

  1. انقدر تمرین کنید که با ارائه دادن حس راحتی داشته باشید.
  2. پیامتان را با شور و اشتیاق ارائه دهید.
  3. اعتمادبه‌نفس داشته باشید و مطمئن باشید که ارائه‌تان موفقیت‌آمیز خواهد بود.
  4. خودتان را برای پاسخ به سؤالات مشابه و قابل پیش‌بینی آماده کنید.
  5. از زمان به‌صورت مؤثر و مناسب استفاده کنید.
  6. همیشه با ترغیب مخاطب به انجام یک کار مشخص، کار را تمام کنید.
۲۱ارديبهشت

ایجاد کسب و کار نامحدود به وسیله یک ساعت کار در هفته بر روی تجارت دست نیافتنی نیست. راز اینکار در این نهفته است که یک ساعت در هفته بجای موضع انفعالی موضعی فعال داشته باشید.

آموزش رایگان

 

اگر شما کسب و کارتان را در یک سال اخیر راه اندازی کرده باشید, یکی از اتفاقاتی که برای شما می افتد این است که به طور فوق العاده ای دارای موضع انفعالی شده اید . به این مفهوم که هر روز به سر کارتان می آیید و تحت تاثیر فعالیت های مختلفی که در حوزه کسب و کارتان وجود دارد قرار می گیرید و با این واقعیت مواجه می شوید که زمان مفید زیادی برای فکر کردن در مورد بهبود اجزاء مختلف کسب وکارتان (از مدیریت گرفته تا بازار یابی و فروش) در اختیار ندارید .

بنابر این زمانی که شما سعی دارید که زیر و بم کسب و کارتان را کشف کنید تا شروع به رشد کند , ما زمینه هایی را که باید مورد اصلاح قرار گیرند را برایتان بازگو می کنیم  .

بزرگترین مشکل ایجاد یک کسب و کاردر عصر حاضر :

در سال ۱۹۹۱ یک پروژه تحقیقاتی که توسط شرکت ما برای Pacific Bell انجام می شد , نشان داد که مشتریان به طور متوسط در هر روز توسط ۲۰۰۰ پیام بازرگانی احاطه شده اند . در سال ۱۹۹۴ ما مطالعه جدیدی را برای روزنامه تامسون انجام دادیم . مطالعات ما نشان داد که تعداد پیام های ناخواسته بازرگانی به عدد شگفت انگیز ۳۰۰۰ پیام در روز رسیده است و امروزه برخی منابع اظهار می دارند که تعداد این پیام ها به ۳۰۰۰۰ پیام در روز افزایش پیدا کرده است .

با سرمایه تان چه کاری انجام می دهید ؟

قبل از هر چیز لازم است که این نکته مهم یادآوری شود که آشفتگی تجاری هزینه فروش را نسبت به ۱۰ سال قبل ۳ برابر کرده است .البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که ۳ برابرشدن هزینه فروش به مفهوم این نیست که تلاش های ما برای فروش حالا ۳ برابر تاثیر گذارتر شده اند بلکه بر عکس کارایی فروش ها به نصف کاهش یافته است . به این مفهموم که امروزه ما زمانی معادل ۳ برابر صرف می کنیم تا معادل نیمی از نتیجه   ۱۰ سال پیش را بگیریم .